donderdag 19 juli 2018

Shoppen en Niksen

Vanmorgen was de planning om weer uit te slapen. Helaas werd Demi met enorme hoofdpijn wakker. Die heeft wat gegeten en is terug gegaan naar bed. Na een uur zakte de pijn gelukkig.
Toine en ik hebben die tijd lekker bij het zwembad zitten lezen.

De planning was om naar de Premium Outlet te gaan op de Vineland Road. Normaal komen we daar nooit, omdat we meestal de outlet op de International drive nemen, daar zit een namelijk een Victoria Secret outlet, bij deze niet. Aangezien we nog niet de schoenen hebben kunnen vinden die we graag wilden, dus nu toch ook maar een bezoekje aan deze outlet.

Onze allereerste winkel was Fossil. Ik had van de week bij Disney Springs een erg gave tas gezien, maar deze vond ik echt veel te duur. Dus hoop gevestigd op de outlet. Hier stond een soort gelijke tas maar het prijskaartje was precies hetzelfde..... Grrrrrr. Of toch niet....? Er kwam al snel een verkoopster aan met een briefje met 30% extra korting.... Oké, dat begon ergens op de te lijken. Toen vertelde ze ineens dat die 30% er nog eens extra vanaf ging.... uhhhhh hoezo?? waar vanaf??? Oké, het zat dus zo..... er ging sowieso al 50% vanaf en daarna dus nog 30%...... Oké, dan vertel me de prijs maar eens. We vielen steil achterover.... Hoefden we dus ook niet meer over na te denken. Die tas gaat mee naar Vlijmen. Ik helemaal blij mee !!! ( heerlijk dat outlet shoppen )

Op naar de Nike store...... Wat we daar zagen hadden we echt nog nooit gezien. ( de normale drukte daar dat hadden we al wel verwacht ) Bij de kassa was een aparte rij met op de kassa de tekst: Bulk Sales Only. Daar stonden mensen in de rij met echt meer dan 30 paar schoenen !!!!! We vragen ons echt af, hoe en wat?? Die vraag krijgen we niet beantwoord, maar we moesten er wel erg om lachen.



Nadat we nog wat winkels gehad hadden, zagen we de Asics winkel. Daar zagen Toine en ik beide een paar schoenen, dus toen hadden we eigenlijk wat we graag wilden.

Het was al na 13:00 uur en hadden wel zin om wat te eten. Dus besloten we naar Chili's te rijden bij Champignons Gate. Net als de vorige keer hebben we echt weer heerlijk gegeten.



Het was een klein beetje gaan regenen en dus besloten we om naar de Super Target te rijden aan de 192. Hier waren we nog niet geweest deze reis. Elke keer weer staan we weer versteld van het formaat van deze winkel. Pffffff. Hier ben je niet in een halfuurtje doorheen. We hebben er ook lekker op ons gemak doorheen gelopen. Natuurlijk blijft er altijd wel wat aan je vingers plakken en Demi en ik konden het niet laten om even gek te doen......



Tijdens het rijden hier kom je regelmatig leuke kentekenplaten tegen. Deze vonden we toch wel erg grappig !!! Willen we zelf ook wel......


Na onze vorige shop-dag waren het allemaal kleine tasjes, vandaag grote maar wel veel minder. hihi


Thuis zijn we op de bank geploft............ Ohnee, dat is niet helemaal waar. Al die jaren dat we hier al komen heb ik nog nooit gereden. Toine had me voor deze vakantie gevraagd of ik het dit jaar wel wilde.... Ik heel stoer, JA hoor. Nou, daar werd ik dus vandaag aan gehouden. Dus ik heb mijn eerste ronde door de wijk hier gereden, maar moet zeggen dat het niks voorstelt. Zelfs een beetje saai omdat je met een automaat niet veel hoeft te doen. hihi. Hebben we dat ook weer gehad.

Verder kijken we wat tv en lezen we wat. Er valt wat regen buiten, dus zwemmen komt er nu niet van helaas.

Zo eens even kijken wat we morgen gaan doen.




7 opmerkingen:

  1. Zo goed geshopt alleen mis ik wel de foto van je tas!!!!
    Wat een mooie korting.
    En gezellig zon dagje niets doen en een beetje shoppen.
    Zon dag hadden wij vandaag ook weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, wij hebben ook een tas bij Fossil gekocht, kadootje voor de verjaardag van Susan. Wij vinden Vineland prettiger dan International. Is iets overzichtelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar je tas! En dat shoppen...all part of the fun. Ik houd ervan. Fijn vakantiedagje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik ben heel benieuwd naar je tas!
    Goed geslaagd weer, en tja....je hebt altijd baas boven baas. 30 paar Nike schoenen, wat moet je ermee 😳

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geluk met die tas!
    En een kassa voor bulk sales, wat bijzonder. Heb ik ook nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ook benieuwd naar de tas! En ja, in Florida kijk ik ook altijd eerst in de outlets. Mooie korting zeg! En altijd even in beide outlets kijken, stel je voor dat je net wat mist ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, de foto van de tas heb ik inmiddels gezien maar toch ook nog even dit blog gelezen want de tips van de outlet zijn toch mooi meegenomen voor als wij die kant op gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reisdag, Orlando, Philadelphia, Amsterdam, Vlijmen

Dan is toch echt onze reisdag aangebroken. Altijd weer een lange vermoeiende dag. Om 9.00 uur zijn we vertrokken uit onze villa waar we ...