dinsdag 3 juli 2018

Het begin is gemaakt.

Eindelijk is het dinsdag..... Ik moest de ochtend nog wel werken maar dit is wel de dag dat de vakantie gaat beginnen.

Rond 12 uur was mijn laatste pedicure klant klaar en zijn we even bij Oma Nelly, Dag gaan zeggen. Dit is elke keer weer een vast ritueel. Ook mijn moeder was er even om ons een fijne vakantie te wensen.

Nog even wat kleine boodschapjes en op naar huis. Toine en Demi hadden in de ochtend en maandag al veel gedaan in huis dus de koffers waren zo klaar.

Iets voor 15:00 uur zaten we in de auto, klaar voor vertrek. Eerst nog even naar Haarsteeg gereden want ondertussen was mijn vader ook thuis dus natuurlijk nog even gedag zeggen.

Nu was het tijd om richting Hoofddorp te rijden. We reden mooi voor de spits dus na een kleine 5 kwartier waren we er. We slapen vanavond in Hotel van de Valk Schiphol. We hebben een mooie ruime kamer.





Nadat we de koffers op de kamer hadden gezet zijn Toine en ik even de auto gaan verzetten want die blijft hier onze vakantie staan. 

Om 17:30 uur zijn we richting restaurant gegaan. Hier zijn we de vakantie goed begonnen en hebben we prima gegeten.

Nu is het tijd om lekker te gaan douchen en dan gaan we proberen om de oogjes vroeg te sluiten vanavond. De wekker gaat namelijk om 3:45 uur morgenvroeg. Om 4:30 uur gaan we namelijk al met de shuttle naar het vliegveld. 

Morgen ergens rond de middag komen we in New York aan en aangezien het daar een feestdag is (4th of July ) zijn we erg benieuwd wat voor een drukte we aan zullen treffen. Voor diegene die niet precies weten hoe t met de tijdzone zit, we zitten daar 6 uur vroeger. We gaan dus proberen om het zo lang mogelijk vol te houden, hihi.

Voor nu tot ziens en het volgende bericht komt vanuit New York City !!!

See You ......

10 opmerkingen:

  1. Veel plezier op jullie vakantie in Amerika! Goede reis. Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk de vakantie is begonnen.een goede vlucht en gelijk in het feest geruis in NY.
    Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede reis! Ben benieuwd naar jullie ervaring met 4th of July in New York!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne reis. Ik zie uit naar jullie posts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, jullie mogen! Goede reis en benieuwd hoe het gaat in NY, aankomen op 4 juli. Zal wel druk zijn, maar
    wel super leuk natuurlijk. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat jullie een hele goede reis hebben gehad en nu volop aan het genieten zijn van de feestdag in NY. Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk!! Lekker genieten....en 4th of july in NY?? Beter kan niet denk ik. Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede reis en ik kijk nu al uit naar je verhalen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kom er nu pas aan toe om jullie verslag te lezen, Deze was in elk geval al leuk! Net of ik er bij was. Op naar de volgende!
    Gr. Kikimeisje (Florida Forum)

    BeantwoordenVerwijderen

Reisdag, Orlando, Philadelphia, Amsterdam, Vlijmen

Dan is toch echt onze reisdag aangebroken. Altijd weer een lange vermoeiende dag. Om 9.00 uur zijn we vertrokken uit onze villa waar we ...